Aug 1, 2010

Blank Blink

Salam  semua,

I dont have anything good (macamla selalu ada yang good kan ) to write today. - I am struggling with a mental block  - so let see how long will that last k -

So yesterday I went for a double movie day and watched Inception (ye gilos I - tak puas lagi understand the whole thing - sebab I slow kot - so kena grab dvd la pulak ) and then we continued with this gorgeous lady's movie


To me cerita ni biasa biasa saja :) jangan tak tau the original hero was supposedly Tom Cruise tau but since TC cakap cite ni ala ala Mission Impossible - you know agent got framed, run away , conspiracy and all - so biasa biasa saja macam tu la iye but ok la dari boring tak tau nak buat apa kan heheh


And I nampak Disney next  prince-princess movienya thriller-Rapunzel in 3 D you ala comel nya tak sabar nak tengok (my girls will love this since- last prince movie cite  prince and frog movie ituhari kan).

Till later - have a great Sunday k

6 comments:

LadyInAyu said...

nk tgk salt, but skrg tgh full..tnggu org reda dl..hehe..
rapunzel, best nya..ayu pn suka citer tu sbb terbyg rmbut pnjg mcm rapunzel..

Reanaclaire said...

hello.. nice coming by here.. i havent watch this yet, but read some reviews from some bloggers..
have a nice sunday!

reanaclaire.com

Ermayum said...

ayu iya full or else ayu kena book online that what i do everytime

reanaclaire you too great sunday k

Lady of Leisure said...

rapunzel tu i sokaaaa... hehe maklum la kecik lagi kan.. mana nak cari fairy tales yang orang betul punya yg selalu ada zaman i kekecik dulu, sekarang dah takde semua kartun.. :(

Ermayum said...

lady heheh iya kecik sungguh - iyala susah tul kalu ada pun da dimodenkan kan cam cindrella story tu

CiKaYu said...

plan nk tgk salt & inception this cmg weeked with hubby, tapi tak tau lah jadi ke idak...rapunzel tu harus ditonton juga.

Share/Bookmark
Blog Widget by LinkWithin