How was your weekend dearest semua ? Makan dan makan or tidur dan tidur? hehe
Last night, I had a movie date with Mr Hub
Thanks to Nuffnang for its besday's present to me:)- sponsored by TGV, my favorite cinema ever because
1) I like their seat more than the other cinema
2) They have friendly, trustworthy and reliable staff (hmmm bukan puji sebab dapat ticket free but dulu pun I dah puji - refer here when I loss my wallet (the wholes credit cards, and IDs). I came back the next day and they returned the wallet to me all in, nothing missing)
3) They are so convenience - ke kiri bukit raja ke kanan bukit tinggi, dua-dua ada TGV cinema.
4) They are hassle free - book ja online :)
And of course utmost thanks to Nuffnang walau pun I tepek iklan kat sini kadang muncul kadang tak, earning pun zero but I feel so lucky and appreciated when they send me an email asking me to pick up the free passes.

And of course, thank you also to tukang kutip ticket, Mr Hub, sebab saya sangat lah fail jalan KL and takkan tau nak kutip dimana.

Ingatkan pass ni untuk tengok cerita yang ada ** ja, or cerita dah hujung hujung, rupa rupanya tidak you. Boleh tengok cerita apa apa - sneak peak pun buleh :D
So I opted for "Colombiana" and "Canon,the barbarian". I really dont know cerita apa ni semua, siapa pelakon pun tak tau, gamble ja. And luckily kedua duannya berbaloi untuk ticket free worth RM60 tu (kalau tengok kat KLCC- worth lagi mahal lah kan :)).
Yes Columbiana is a typical assasin-killer movie but no, it is not, sebab part yang memula tu budak kecik pun buat stunt tu - best you berdebar debar and Zoe Saldana is one hell of a beautiful and sexy lady.
As for Conan, rasa macam tersalah pilih movie ja, I teringat pulak cerita Conan yang kat TV dulu dulu - ish mesti tak best ni, menyesal lah pulak and masa the first 15 minutes tu memangla boring asyik berlawan ja - adoi nak tertidur dah (it was 12.30 am show) but bila dia da besar, alahai hero tu comel gak eh (
So that was it - tak lah best sangat but ok la and the one with Zoe lagi best. :)

A great supper too :)
Till later, have another week fill with love and happiness :D .
- Served using BlogPress from my iPhone; Ermayum



4 comments:
wah..best gitu..:)
How come Nuffnang always give out free tickets? My other friend pun dapat on her birthday month. Syioknya :)
hehe.besnye tengok wayang.
saya pernah gak dapat,tapi tak gi pick up..
hehe.gi wayang berbayar pun payah cari masa,ni kan lagi free.. =p tunggu anak besor.
bestnye dpt tiket free. conan tu mcm x brp kick skit kan..tp ganas!!
Post a Comment