Apr 30, 2010

Yeah it is fridayyyyyyyyyyy

Salam semua have you all taken your breakfast?:)

 TG it is Friday. This week is pretty hectic as I need to buy off many things before my bosses go away for their exclusive trip with our top ten dealers. I wont be seeing my superior and my GM for one week so banyak benda kena buy off. And today they are gone - yeahhhhhhhhhhh heheeh

To celebrate, this newly found and short term freedom (then takda orang skodeng kat belakang cam kak Azmiezas cakap heheh), we are having nasi lemak day today. brppppppp - that is me burping hehhe - da selamat da kenyang hahah. Like always - sambal lebih kerang and tolor mata kerbau - mata lembu i tak makan.

And sempena ketidakadaan they all jugak - to enjoy it further, we will be having  'all-day-
makan- makan' on Monday.

We have decided to do pot luck. I am assigned (err actually I volunteer)- kuah kacang and nasi himpit (alahai I need to buy nona rice cake as the nasi impit's expert, ana is no more here (hmm berguna gak ko ni iye ana). We will also be having fried noodle from Eca and ayam masak merah from Bella (ko beli organic ke tak ni ? heheh),  delicious cake from our dealer friend, begedil from Maris , fruit, drink, paper plates and cups from the the 3 ah moi and aci :)

I 'll snap the picture of the food for you all (if I can remember la) so that you all can taste it also :D

This is just a quick update because one of my loyal readers (ceh macam byk kan ) Diana dear is worried because no update from me yesterday. The truth is I was just too sleepy to update my blog last night - and I dont have anything ready in my draft to make a quick post. I am ok dear - tq :D.


And happy birthday to you happy birthday to Azmiezas sis comel and cun , happy birthday to you :). ehem ehem yang ke 17 ke kak? hehe :)

14 comments:

A D I A said...

haah perasan jugak no update, ingat dah tengah cuti2 malaysia hehe.

woa buat makan2 time boss takde?? bijak2 heheh. yeaah snap pic makanan banyak2 tau plus tukang makannya sekali heheh.

screamingmommy said...

mak oiiiii nasi lemak tu sedapnyaaa...lama tak makan nasi lemak yg lemak n sinful mcm tu..
anyway beb..glad that u r back..i can sense that u r busy like a bee this week sbb entry tak selebat biasa..next week my turn pulak:)

fizamior said...

hihihihi... kadang2 mmg ade dtg mood malas update blog.. :D

N A N I E said...

Seronok nyer bile boss takde..mesti trip tuh super duper best kan..sebab as a reward for their achievements :) Yang paling best..Today is Friday!!!!!!!

Nana said...

erma nasi lemak itu menggiurkan....uwaaaa ku tak tahan..i mmg suke kerangggg...suka sangat. tapi dpt makan nasi lemak kerang :(

sibuk ya..top ten dealer toyota dapat pi trip mana nih...best nyerrr

diana sidek said...

alamak!malu pulak kejap.
yes!finally ada new cerita!suka! :D

1. nasi lemak itu sgt da bomb!!thanks buat air liur i meleleh

2. sgt heaven boss sume xde. i sgt phm tu

3. slamat berpotluck ye erma.jelous~

have a great weekend erma!

Ermayum said...

adia i ada sedangkan balik kg pun i autopost heheh - cuti malaysia lambatlagi hheeh

screamingmommy hmmmmmmmmm sedap hahah

fizamior - mood ada idea takda camna tu hahah tu cite tikus pun keluar tu hahah

nanie ha exclusive tu dgn president and japan people semua - 10 org ja leh beramah mesra ngan top mgmtheheh

diana - hi dear only you and you heheh la u ada blog ke ?:) happy weekend to u too


nana sedappppppp :) g island nun jauh di oversea hhehe

Azmiezas said...

Alamak..sedapnya..

akak lebih teruja nak makan nasi lemak tu daripada kek..hahaha..

Thank u my Dear,..akak pun dah tak tau nak cakap apa,..honestly akak betul2 terharu,..Hugsss..

psst:..** boleh akak tiup lilin sekarang??..**

Ermayum said...

azmiezas :) u re always welcome yes please go on make a wish :D
apa agaknya tu ye

Ermayum said...
This comment has been removed by the author.
Shopaholic Mama said...

oohhh pelissssss! Sambal tumis kerang plus telor mata sapi satu k!

Ermayum said...

SM haah yes telur mata sapi ye hheh i telur mata kerbau besau skit mata dia dari sapi ehehe

Lady of Leisure said...

isk geram i tgk lauk tu dah la tengah diet skrg tapi tadi entah cemana tengahari masa nak lunch termakan nasi la pulak..
:D

Ermayum said...

lady budak kecik tak leh diet tau makan je heheh

Share/Bookmark
Blog Widget by LinkWithin