I da kenyang baru ingat nak snap photo heheh
I cooked the kuah kacang (peanut sauce) and nasi himpit yesterday night - at the same time explaining to Jernih step by step. I said,”awak tengok betul betul ni nanti raya awak masak semua ni sorang”- pay attention please as you will need to cook this next time. heheh saja buli dia
Not that much of food because there are only a few Malays in my division. Unlike before, in my old division, we can get as many as 20 type of dishes. But today we only have, fried meehoon, nasi himpit and ayam masak merah. Then comes Nuggets from Eca and begedil from Maris.
One of our dealer comes and brings this for us :) siap decorated with Happy No Boss Day hehe.
Kek ni standard Secret Recipe - but slightly cheaper - but kedai biasa ja - I am told that our vice chairman (he is Japenese) loves the green tea cake.
This is choc banana cake and the green one is green tea cake – sedap hingga menjilat bibir :D. Sila la.
Till then :)
PS:
I have enough rest at work last Friday and today hehe. So tomorrow need to catch up on things and of course new resolution. Kawan Kawan I visit you at night k but if you see me leaving comments during day time bacause I tak tahan sangat :). Daily posting will be on auto post
PD030510Ermayum




10 comments:
oooooo..... boss takde... patutlaaaa.... ahahahaha....
Ehhhhhh serious gojes dan sexy sangat cake green tea tuuuuu...ai tak pernah tgk (jakun eyh?)
haha Jerneh kene buat keje sesorang raya nanti..kesiann :) kene tgk bebetul step by step :)
green tea cake? tak pernah try. tapi npk yummy. should give a try kalau jumpa kat kedai kek ni...
Wah,..syoknya ada makan-makan..Rasanya dah lama akak tak makan nasi impit ngan kuah kacang,..last makan,..bila makan satay,..tu pun sikit jer..
psst:..akak pun busy gak lately ni,..jarang dapat blogwalking..
hmmm...berjaya ye nampaknya erma "new resolution" u. good for u!hihih...anyway, tergelak i baca cake tu "happy no bosses day". mmg heaven betol ye!!!!
makan² time kt opis mmg best. no.1 sbb variety of food, no.2. sbb mkn ramai².. hehehe
wahhhh makan busat ye! mentang mentang bos takde :D
kawan kawan semua hehehe ;)
tak pernah makan lagi green tea cake... must be sedap kan... kalau dah sampai jilat bibir tu hehe
kek2 tu sumer cap ape ek? giler tempting hehehe
teringin la nk merasa green tea cake tuuuu...can i call it as jajan too? ngeh ngeh ngeh
Post a Comment