Salam
After work today, me and my friend go out for some girls' time out. - to watch some girly movie (it is more to teen movie, I guess :D
Unfortunately, the timing of the movie does not suit us (iyalah kena balik cepat kan) and we have to settle for I am no 4 which Alex is also the hero. My friend has watched this before yet she does not mind to watch it again - sebab apa lagi? sebab kehensoman Alex lah :)
My verdict? I give the movie 6 out of 10. Okla. Biasa biasa sahaja. I would say that this is just another love story like twilight series- instead of human bercinta dengan vampire, now human bercinta ngan alien pulak . I bet this movie mesti ada sequel punya sebab number 5,7,8 and number 9 tak jumpa lagi :D
![]() |
| he was born in 1990 - wow that make me feel really REALLY OLD :) |
Anyway, the hero is definitely more handsome than Edward, the vampire - so tak sia sia lah kalau nak tengok kan :D
Till later



6 comments:
ohh cite ni love story ke..igt action sbb mcm ada lawan-lawan ;)
amboi sempat jer p tgk wayang after work ye?..hehehe
Joy action love :) what is film without love kan :)
azmiezas sempat kalu ada kemahuan jadi ja kak heheh
MJ kalau dah abis waktu keje trus nk balik rumah je, dah lama tak tgk wayang nie :)
Tp kalau dah hero ensem pe salahnya kan ;)
owh pleaseee someone somewhere out there temankan i tengok beastly and i am no 4 nih :D
nak sangat tengok tapi my hb tkmo layan kehendak i tuhhh :D
zarin jommmmmmmm
mj buleh lah sekali sekala rasa muda lepak2 heheh
Post a Comment