ni todak yg jenis tulang hijau ke? kalau todak tulang hijau i suka garamkan then keringkan then buat sambal tumis.. kalau masak yg fresh i suka lomak cili api..
Hi Ermayum, I have eaten them long ago in Sarawak and East Coast.....goreng. Very tasty too. I think the long fish called 'julong'? Not sure. Best regards. Lee.
8 comments:
xpernah mkn lg..tp nk masak apa eh...
ni todak yg jenis tulang hijau ke? kalau todak tulang hijau i suka garamkan then keringkan then buat sambal tumis..
kalau masak yg fresh i suka lomak cili api..
pernah tgk tapi tak pernah makan hahahahaha
pernah tgk tp x pernah mkn....
Tengok pernah,makan tak pernah.hehe..
biasa tgk tapi tak tergamak nak mkn...takut...
Hi Ermayum, I have eaten them long ago in Sarawak and East Coast.....goreng. Very tasty too.
I think the long fish called 'julong'? Not sure.
Best regards.
Lee.
Joy i have no ideas heheh
lady iya kot sebab nampak cam ada line hijau hijua tu :)
ashra sama la takut akak tajam bangat
wahida hehe sama la i pun takut
sisdee johor dekat ngan singapore byk lah kat sana kot hehe :)
uncle lee not sure but i call ikan TODAK like in dongeng melayu Singapura dilanggar todak story book:)- u heard the story before ?:)
Post a Comment