
Sorang loves ultraman sorang loves princess. Till this year, I never knew that ultraman ada ramai. Different different types :). The one on Qayyum cake sent to kindie before not his favorite. He likes this one. Apa namanya? neelo? Zeero? Hehe

And they were in d houssssse :).

Both were happy :).
And I was introduced to a new cake yang sangat lajat. Marie Cheese no bake.

Ni besday girl gak - bidan terjun hehe.

D pretty Kyra, holding the bag that I wanted :), coz I got d pencil case but Meen got the bag. Menci tau :(.
heh.
Till later.
ps1 : from d phone semua gambar jadi kurang sharp.
ps2: all cakes from Zarin
ps3: Unai I lupa jemput you huhu
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:
Uwaaaa!!! Sedih tau! Tak nak kawan la camni huhu.
Don't worry la dear. It's ok. Kadang-kadang kita terlepas pandang.
Zaman kita dulu ada sorang je Ultraman. Unai pun baru tau yg sekarang dah ada satu angkatan Ultraman.
sedap! sedap!
alahai dugaannya masuk blog u ni...tergoda dengan gambar makanan tuuuuu..huhuhu
Post a Comment